یکی از مهم‌ترین وظایف وکیل دادگستری، جذب موکل و کمک به او هست. لذا رعایت نکات زیر در برخورد با موکل توصیه می‌شود:

۱.رویکردی مناسب داشته باشید:

هر موکل منحصر به فرد و نیازمند روشی خاص جهت برقراری ارتباط است. هیچ دلیلی ندارد تصور کنید می توانید با تمامی موکلین به یک شیوه ارتباط برقرار نمایید. خود را در موقعیت موکل قرار دهید. بیان تجربه ای مشترک می تواند در این زمینه کارساز باشد.

۲سرعت و مسیردهی:

این شیوه تکنیکی بسیار مناسب برای موقعیت هایی است که موکل بیش از حد هیجان زده شده است. در این شرایط الگوی کلمات و لحن کلام شما می باید تلفیقی از شرایط اضطراری، اعتماد به نفس و نگرانی در رابطه با موقعیت به وجود آمده باشد که در نهایت منجر به قوت قلب موکل شود. حال رفته رفته آهنگ کلام و لحن خود را آهسته نمایید و خواهید دید که موکل از شما تبعیت کرده و آرامتر خواهد شد.

۳اجازه دهید تا موکل خود را تخلیه کند:

در مواجه با موکلین عصبانی اجازه دهید فریاد بکشند و به یاد داشته باشید که صحبت هایشان را قطع نکنید. در خلال فریادهایشان فکر خود را متمرکز نحوه رفع مشکل نمایید.

۴.تکرار کنید:

جملات و جزییات مهم صحبت های موکل خود را تکرار نمایید. با این عبارت آغاز کنید: ” بسیار خب، فرمودید که …” این شیوه موجب می شود موکل از توجه شما اطمینان حاصل نماید.

۵لحن:

تناژ صدای خود را تغییر دهید و از لحن یکنواخت در هنگام گفتگو بپرهیزید.

۶.مشکلات موکل را مشکلات خود بدانید:

خود را در موقعیت موکل قرار دهید و به ویژه در شرایطی که با شکایت مواجه می شوید، اجازه دهید موکل رابطه ای دو طرفه را حس کند. این موجب می شود موکل در موارد بعدی به شما مراجعه نماید.

۷.موارد را ازدید موکل بررسی کنید:

برای ایجاد همدلی بیشتر با موکل او را دوست نزدیک و یا یکی از اعضای خانواده تان تصور کنید. حال نسبت به حل مشکلاتش اقدام نمایید.

 

مشاوره تلفنی با آقای وکیل شنبه تا سه شنبه 9 الی 13 و 17 الی 20

در صورت تمایل پس از انجام مشاوره هزینه آن را پرداخت نمایید: 09120181678

#لاکچری #آقای_وکیل #روش_جذب_موکل #موکل #لاکچری_وکیل #کیفیت_عالی #پوریامظفری #پوریا_مظفری


آقای وکیل موکل ,دهید ,نمایید ,وکیل ,موقعیت ,شیوه ,اجازه دهید ,آقای وکیل ,قرار دهید ,موکل قرار ,تصور کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان کده مجله اینترنتی/بندرنت/ دهو فیلم بسک : نگین زیبای ششتمد طراحی لوگو | نمونه کارهای گرافیک و لوگو | آرم و نشانه شب شراب کتابخانه مرکزی استان ایلام زمین چت|چت زمین